Gå til innhold

Film: Kosmorama Filmstunt: Første Gang

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en måneds tid tilbake ble filmfestivalen Kosmorama avholdt i Trondheim og under disse festlighetene arrangerte de et såkalt Filmstunt.

Jeg og to til teamet opp og deltok. Vi fikk utlevert kamera, redigeringsutstyr og fem dager til å lage en maks tre minutter lang film med tema "For Første Gang".

Vi fikk kun lov til å bruke det ene kameraet vi fikk utlevert og ingenting annet, hverken stativ, lys, eksterne mikrofoner etc.

Det var skikkelig spennende og konkurrere med 29 andre team om å lage den beste kortfilmen. Vi vant ingen verdens ting, men fikk ingen begrunnelse fra jury eller noe slikt. Derfor følte vi oss litt snytt, men jeg tenkte nå å legge en link til filmen her, for å høre om dere kanskje hadde noen ord å si om filmen.

http://www.mdkproductions.net/foerste_gang.mov

Bare sleng på med meninger og/eller spørsmål. Jeg er bare interessert i å høre meninger.

Endret av Alex_DeLarge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ARGH!!! :wallbash:

Filmen funker fint på starten, men når han første som går ut av bussen snur seg, så begynner det å hakke. :thumbdown:

Det er ikke mulig å få lastet ned filmen ? fordi på serveren er det umulig å se den. :nei:

Skrevet

Det er en møkkaserver, jeg vet.

Fikk ikke noen form for mulighet til å kopiere filmen selv, for dårlig tid, men jeg kan kanskje få tak i en. Skal gjøre alt jeg kan!

Vi fikk et Sony pdx10p, hvilket etter min mening er et knakende flott kamera til slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...