RadeonMaster Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Etter å ha lest litt om PC vesker/ryggsekker etc. Lurte jeg litt på hvilken type veske/ryggsekk dere har? Har veldig lyst til å kjøpe meg en ny sekk/veske, og den bør gjerne ha plass til PC-tilbehør, skolebøker, mobil etc.. uten at den blir for stor, noen gode forslag? Anbefaler dere å ha PC-en i et omslag etc for å beskytte PC-en i selve sekken? Min bærbare PC er 15 tommer. Pris ett sted mellom 800-1200 ++ R.
Stian0 Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Du burde sjekke ut nbags De har alt fra pcbære vesker til sekker o.s.v, Jeg fikk min bæreveske til min 15" laptop derifra, den er fin og god og ha på
Panofix Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Denne sekken som Dell selger er ikke en så dum greie(muligens et annet firma som lager det da, tror det heter Targus eller noe sånt)
Panofix Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Passer den 17"? Jepp! Skal ha den selv, enten til Dell i9300 eller XPS Gen2. Passer fint som skolesekk hvis det er viktig.
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Har utrolig lyst på i9300, men tror den blir i største laget egentlig til å dra rundt på skolen i tillegg til skolebøker. Skulle hatt alle bøkene på pc
Panofix Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Har utrolig lyst på i9300, men tror den blir i største laget egentlig til å dra rundt på skolen i tillegg til skolebøker. Skulle hatt alle bøkene på pc Jeg også, synes XPS Gen2 blir litt i dyreste laget for meg, men hei, det er jo klart best å lese i bøker da - ikke på skjerm! Og i9300 er jo heller ikke tung i det hele tatt i forhold til størrelsen. Alle kladdebøkene veier sikkert like mye - og de erstattes jo når du får får bærbar.
Panofix Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Enklere å drasse på en 12" da! Jo, men jeg fikk det inntrykket av at du ville ha litt kraftig ytelse i PCen.
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Nok OT. La oss heller diskutere i 9300 tråden.
RadeonMaster Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 (endret) Targus-sekken var bare helt rå synes jeg. God plass virker det som. Vet du hvor mye den veier? Begynner også å fatte interesse for denne: http://www.nbags.no/product_info.php?cpath...products_id=631 Ser ut til å ha mange bra finesser. Noen som har testet den? TYPO fiks... Endret 11. mai 2005 av RadeonMaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå