Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenors oppkjøp av Tiscali og nye hastigheter?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har sett på tiscali.no at hvis en prøver å se på ADSL priser så står det at Tiscali er kjøpt opp av Telenor og at derfor burde en gå til online.no for å bestille ADSL. Det jeg lurer på nå er hvis alle Tiscali ADSL kunder nå er Telenor kunder? Og vil Tiscali kunder få øke noe hastighet på linjene sine (siden Telenor gjør det)?

Det jeg er litt redd for er at siden Tiscali uansett ikke leverer ADSL lenger så konkurrerer de egentlig med ingen og da trenger de ikke å sette opp hastigheten på lik linje med alle andre leverandører. Det vil isåfall bety at Tiscali kunder ikke har fått noe nytt av at det har blitt litt større konkurranse mellom ADSL leverandørene. Jeg mener at siden Telenor har kjøpt opp Tiscali så burde de passe litt på de nye kundene og øke opp hastigheten for dem også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har/hadde Tiscali adsl.

Er fornøyd med linja jeg, har ikke vært noe spess nedetid. Alltid fungert med andre ord. Men kundeservicen suger! Altfor lang ventetid. Da har det noen ganger vært kjappere og sende de en mail og fått svar noen få minutter etterpå.

Men litt kjipt at de ikke setter ned abbonementsprisen for gamle kunder som ikke lenger er bundet. Da måtte jeg eventuelt binde meg for 12 nye mnd'er.

Ganske kjipt at Tiscali ikke har gjorde dette, har jo sett at andre levereandører har gjort det.

Men skal nok bytte til noe annet så fort det lar seg gjøre :w00t:

Lenke til kommentar
Og vil Tiscali kunder få øke noe hastighet på linjene sine (siden Telenor gjør det)?

Telenor sier de skal overføre Tiscali kundene på produktene til Telenor, og det vil selvsagt si også økte hastigheter. Tiscali blir Telenor kunder som det står på sidene og da får de samme produkter som vanlige Telenor kunder. Telenor har mye bedre kundeservice og flere gratis tjenester enn Tiscali, så man får nok bare godta en liten prisøkning når man i tillegg får økt hastighet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...