harrall Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 (endret) I IE funker ikke popup-vinduer. Det er ikke akkurat popup-vinduer, men lenker som åpnes i nye vinduer. Jeg bruker f.eks. nettversjonen av Outlook, og når jeg skal skrive et svar på en melding åpnes et vindu for at jeg skal skrive, også står det bare der og laster og laster uten at noe skjer. Det samme gjelder NRKs nett-TV. Har samme problem. Har prøvd med Opera som jeg bruker til vanlig, men fikk det ikke til å funke... Endret 10. mai 2005 av harrall
zjulik Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Prøv følgende: Start - Run, og skriv regsvr32 urlmon.dll OK
harrall Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Skrevet 15. mai 2005 Takk for tipset, men det funka ikke... Noen andre tips?
aadnk Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 (endret) Kan det hende du har andre programmer kjørende som forhindrer normal åpning av nye vinduer ved lenkeklikking? I så fall kan du vel alltids konfigurere disse, eller evt. deaktivere dem. Endret 16. mai 2005 av aadnk
harrall Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Skrevet 16. mai 2005 Jeg hadde MSN-verktøylinjen (inkl. en pop-up-blocker) ei stund, men avinstallerte den for lenge siden. Annet enn det vet jeg ikke hva som kan gjøre det... Brannmuren kanskje? Men det kommer alltid en dialog opp for hva jeg skal tillate og ikke. Dessuten kom vinduet jeg prøver å åpne frem, men bare rammen rundt, altså; jeg ser ingenting i viduet, bare det som er bakom.
aadnk Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Det kan jo være virus eller spionvare som er synderene - skann således med HouseCall og Microsoft AntiSpyware, eller med andre programmer nevt her. Ellers kan jo en reinstallasjon av Internet Explorer muligens nytte: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=318378 Vedvarer problemet, har du jo nettleseralternativer, som eksempelvis FireFox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå