Marti Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 (endret) Nå har VLC begynt å vrenge seg (og da er det ikke mye annet som kan stille opp) for meg. Lyden blir høy og skjærende, så jeg nesten skulle tro jeg holdt på å dø. Jeg har prøvd avinstallasjon/installasjon men det virker ikke. Anyone? Endret 10. mai 2005 av Marti
Testkise Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Spiller du japanske grøssere er det jo ofte denne sound'en som ligger der, da... Hehe
Ozelot Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Jeg opplever samme tingen. Skulle til å prøve litt streaming med Wig Wam cd`en min, men når jeg starter den første sangen kommer det utrolig mye skurring...og altfor høyt volum.
Marti Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Det bare ble sånn helt plutselig. Skjønner ikke hva som kan ha gått galt.
Marti Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Skrevet 10. mai 2005 Jeg fant ut av problemet. Du må installere de nyeste nForce driverne hvis du har nForce hovedkort. Det skulle også hjelpe å sette ned Hardware Acceleration.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå