bozoc Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 når jeg starter europa 1400 så kommer det bare svart skjerm, så går den ut i windows og spillet er helt borte akuirat som om jeg ikke opnet det i det helle tatt. jeg har windows xp og semhron 1500mhz 512ram ge-force4 mx440 agp 8x.
Laserlasse Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Vanskelig å si så mye til hjelp der Reinstaller spillet, legg inn siste patch og sørg for at du har de nyeste driverne til skjermkortet ditt.
KristianF Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 sjekk også om du kan ha noen gamle video / lyd codecs lagt inn.. Det kan gi problemer. Har selv opplevd lignende problem i spill, og da var det en video codec jeg hadde som lagde problemet. Så har du noen codec pakker inne, så prøv å slett den og prøv spillet.. Grunnen til at det kan være problemet er at det er en intro i fleste spill.. Den trenger kansje en viss codec.. Så har du lagt inn en annen som er bedre.. Men akkuratt den introen i det spillet støtter den ikke.. Vet det høres dumt ut, men sånn er det noen ganger faktisk btw.. Var jeg som lagde første traineren til det spillet
bozoc Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 takker for alle svar skal prøve det dere sa til meg nå og så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå