Gå til innhold

Kripos 3 og support

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kripos 3

Supporten til spillet er det dårligste jeg har opplevd noen gang. Problemer med å finne patch og support til spillet. Alle web adresser og epost, tlfnr som sto i manualen funker ikke lenger. Søkt på internett, og kom til slutt, langt om lenge frem til att orginal spillet er svensk og heter Polis 1,2 og 3. Fant også en webside som gir noen patcher, men de virker bare på det svenske utgaven av spillet polis. Prøvde å sende epost fra denne web adressen: Vision Park , men kom undeliverable tilbake. Kom inn på en side her: Levende Bøker , Hvor jeg søkte i deres data base etter polis 1,2 og 3. Fant noe. Men bare svenske patcher. Har ikke fått svar fra dem ennå. På denne adressen (Klikk deg inn på Norge>Spill) PAN Vision hvirket jo eposten. Fått noen svar, uten resultat. Men venter fremdeles på svar om hvordan få denne patchen til å hvirke på den norske versionen. Etter som jeg forstår så er det PAN Vision som står bak spillet. PAN Vision ble dannet i 2001 da PAN Interactive, Vision Park, Levende Bøker og Young Genius ble slått sammen. Det hvirker som om de lager spill uten support. Eller at de opphører etter kort tid etterpå. I Norge så ser det ut som alle spor etter support og støtte er utslettet. PAN Vision, dette burde dere gjøre noe med det! :thumbdown: Er det noen som hvet om en Norsk patch eller support side, så si ifra?

Endret av Downy
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...
Skrevet

Det var da irriterende. Jeg har søkt på vision park og fikk op en rar Spel-og dataspel netside. De har den mest jævelige suporten som noen gang har funnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...