salvi Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Har en sønn som spiller Diablo II, også online. I det siste har han opplevd at det kommer en feilmelding, og spillet avsluttes. Dette er feilmeldingen som kommer opp. Feilmeldingen har kommet mens han har vært online, og når han har spillet uten å være tilkoblet nettet. Noen som har vært borti dette, og vet hva problemet kan skyldes? #Topic endret litt# Endret 6. mai 2005 av Jankee
salvi Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Jeg mener alt slikt ble innstallert/oppdatert da han først gikk online ganske nylig. Har også googlet, men jeg er ikke helt inne på spillterminologi, så jeg blir helst sittende og glo dumt på skjermen..
salvi Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Jeg får laste ned og se hva jeg får til. Håper bare vi slipper å reinnstallere, for her er det krisestemning "Jeg er jo kommet så laaaangt!"
rockingchair Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg får laste ned og se hva jeg får til. Håper bare vi slipper å reinnstallere, for her er det krisestemning "Jeg er jo kommet så laaaangt!" Det er vel uansett mulig å ta med seg lagrede personer o.l videre? Om han spiller på Battle.net så ligger personene der, og om han spiller lokalt så er det vel bare å ta sikkerhetskopi av savegamene? Det skulle ikke være noe problem:)
Smeg Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Leste et sted at denne feilen kunne oppstå hvis man hadde brukt karakter/item editorer og endret items slik at de fikk attributter som spillet ikke taklet. Dette er muligens en generell feilmelding som kan bety så mangt. Ellers, som andre foreslår, sørg for at drivere er oppdatert(særlig skjermkort). Kjør dxdiag.exe i startmenyen under kjør/run og se om noe åpenbart feil vises der.
ilex Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Denne feilmeldingen fikk jeg før for leeeenge siden, men den forsvant med en av patchene noen måneder etter at Diablo II ble sluppet. Og ja, det er intet problem å spare på singleplayer karakteren. Husker jeg riktig så blir ikke katalogen slettet ved uninstall en gang, men ta backup for sikkerhets skyld hvis det skulle bli nødvending med reinstallering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå