kenzky Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hei! Jeg lastet ned en lovlig versjon av steam inkludert counter strike. Counter strike ligger i en .gcf fil og den tar ca 350mb. Hvordan kan jeg spille cs? Det funker jo ikke.....
Lou Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hva skjer når du åpner Steam, velger "play games" -> Counter Strike?
kenzky Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Problemet er at under my games står ikke couter strike...
theDurkan Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ligger den ikke der i det hele tatt? Hvis den er instalert, skal den være highlighted, men hvis den ikke er det, er Counter strike skrevet med mørk skrift. Så da høyreklikker du på den, og velger install.
danilovic Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ikke last ned med CS. Last ned siste versjon fra www.steampowered.com
kenzky Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 (endret) Nå har jeg gjørdt det. Men counter strike følge jo ikke med nå heller. Under "my games" står bare "Half life demo" og "et annert spill", men ikke cs. Trenger jeg en kode eller serial for å aktivere spillet? Endret 6. mai 2005 av kenzky
danilovic Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Play games > Browse games... > Register a product I already own > Keyen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå