tottings Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har akkurat skaffet meg Counter Strike 1.6, men har et problem; jeg kan bare lage egne servere, og gå på spetactor mode. Men jeg kan ikke gå inn på andres servere?! Jeg kan se lista over de andre serverne, men ikke gå inn på dem. Da står det "LAN servers are restricted to local clients (Class C)". Jeg har lastet det ned (er det ulovlig å si det her? Leste at dere var veldig strenge på sånt, men jeg tror det skal gå å si det). Kan det ha noe med saken å gjøre? Eller er det routeren min som gjør det?
ASDASDKL2131 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Er vel fordi du har lastet ned den ulovlige versjonen det ja. Altå CS 1.6 som ikke krever Steam og slikt, men gjett hva -- funker dårlig på de fleste servere siden de benytter seg av Steam. Kjøp Half-Life i butikken. Koster max 100 kroner. Da får du en cdkey som fungerer til CS 1.6, slik at du faktisk kan spille på alle servere.
tottings Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 eller lån ein acount fra ein venn How to? Hvordan gjør jeg det? Spør om brukernavn og passord?
brd Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 spør pent, betal kanksje 20 kr til han og spør om acount og pass og så laster du ned steam og skriver inn acounten hans og passe hans og vips du har cs
tottings Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 spør pent, betal kanksje 20 kr til han og spør om acount og pass og så laster du ned steam og skriver inn acounten hans og passe hans og vips du har cs Jeg har fått den. Men åssen åpner jeg "counter-strike.gcf"? Jeg har filen inne på der hvor Steam ligger, men jeg får det ikke til å funke. Vær så snill, hjelp meg?
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har lastet det ned (er det ulovlig å si det her? Leste at dere var veldig strenge på sånt, men jeg tror det skal gå å si det). Da tror du feil. Stenges.
Anbefalte innlegg