danfredr Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hei.. Jeg har fått tak i et hovedkort med socket A. det er en Amd Athlon xp 1800+ i den og en 512 mb brike og en 256mb ddr... hovetkorte lager bæbubæbu lyder i bios høytaleren... lyden blir selv om strøm kontakten er ute.. pcen vil ikke boote... hva kan være feil ? noen som vet det om det er Cpuen, Hk eller Ramen ? kan det fixes?
Daniel Hovden Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 når pcen uler (dakars PC :S ) pleier det og være rammen
danfredr Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 okei.. takk.. skal teste rammen.. noen som vet ?
Legion Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 kan være ram som nevnt, men kan også være skjermkort som ikke sitter riktig, bios instilling mht lydkort (internt/eksternt) mm. fikk du ikke med en usb-bracket med leds til feilsøking?
danfredr Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Hmm.. det vet jeg ikke helt.. men jeg driver nå og skal teste hovedkortet med hardwaren i min starsjonære pc.. har kommet så langt som å sette hoved kortet i.. den uler ikke lengere nå..
danfredr Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Jeg satt inn Hk, Ram inn i pcen min. og alt ser ut som fungerte fint. tror kansje cpuen eller strømforyningen var defekt... men det var rart at det virket nå.. jaja. takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå