Dondrio Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 har sett en del hjemmelagde filmer av wow i det siste, og da fikk jeg også lyst da men saken er at jeg ekke helt sikkert på hvordan man gjør dette da! etter alt jeg har forstått så er det vel et program som tar opp alt som skjer på skjermen, Ikke sant? men hva heter et slikt program da?
Vaktmestern Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Fraps er rimelig dårlig om du ikke kjøper fullversjonen. Jeg bruker Game Cam, det funker fett. Kan ha høy kvalitet og lange filmer uten å måtte betale for det, folk som har brukt både fraps og Game Cam sier også at filene blir mye mindre med Game Cam. http://www.planetgamecam.com/
dimdal Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 folk som har brukt både fraps og Game Cam sier også at filene blir mye mindre med Game Cam. Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men jeg bruker et tredje program til å komprimere og konvertere til f.eks DivX... Fraps har ikke tid til å komprimere mens du tar opp ( hadde tatt mye mer resursser).
Colamann Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg har et problem. Det blir altfor mørke videoer når jeg tar opp wow filmer, jeg prøver og stille opp video brightness, men når jeg gjør det, så skjer det ingenting. Og når jeg går tilbake etter og ha tatt opp en video så står den på 0 igjen. Endret 8. mai 2005 av Colamann
Canute Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Dette kan være fordi skjermen din er for mørk. Husker iallfall min gamle skjerm, da måtte jeg ta på masse gamma for at spill skulle bli lyse. Denne instillinger gjelder ikke på filmer som vises på windows media player iallfall og derfor kan de se ut som filmen din er mørk, mens på en annen skjerm er den lys.
donald D Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Mulig jeg er helt på jorde, men tror 5 min med råfilm i fraps tar ca 1 gb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå