Bluesky Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei Det blir ikke så enkelt å forklare denne, men jeg skal uttrykke meg så godt jeg kan. Jeg har ett ganske irriterende problem. Nettleseren min åpner seg rett og slett ikke automatisk. Som f.eks når jeg skal lese en profil på MSN skjer det ingenting når jeg klikker på "vis profil". Det som derimot skal skje er at nettleseren åpner seg automatisk og går inn på profildatabasen til MSN. Jeg kan heller ikke lese FAQ'er, manualer, help-filer eller andre webbaserte dokumenter til flere programmer. F.eks, dersom jeg skal lese FAQ'en til DC++ nytter det ikke å klikke på FAQ-ikonet, da skjer det nemlig ingenting. Det som derimot skal skjer er nok en gang at nettleseren skal åpne seg automatisk og gå inn på denne siden, men det skjer som sagt ikke. Jeg bruker Firefox som default nettleser, men jeg har også prøvd IE uten noe bedre resultat. Og begge nettleserene fungerer ellers feilfritt. Sansynligvis ligger feilen i Windows eller internetinnstillingene Hyggelig om noen kunne hjelpe meg EDIT: Jeg sjekket om det kunne være popup blokkeren, men feilen er der fremdeles Endret 3. mai 2005 av Bluesky
Chakl Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Kanskje en søk på google hjelper: http://www.google.no/search?hl=no&q=repair+IE+&meta=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå