_crs_ Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) On topic: er spillet noe bra? Spillet er ganske bra, synes jeg ihvertfall. Jeg likte det. Du finner anmeldelser på nettet om du er interessert i det. Edit: Her er en grei anmeldelse av det : http://www.gamespot.com/pc/action/secondsight/review.html Trond Endret 6. mai 2005 av _crs_
slash Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 ...men antallet cder spillet kommer på er ofte en indikasjon på enten et langt spill, og/eller avansert grafikk. Nå sier du nesten det samme som trådstarter. Antall CD'er eller DVD'er eller hva det måtte være er ikke noe indikasjon på noe som helst. Du kan ikke ta et spill, ikke vite noe annet enn størrelsen på data til spillet, og dermed kunne uttale deg om noe som helst av spillets kvaliteter hverken negativt eller positivt. Jeg er involvert i spillbransjen og jevnt over er det like mange eksempler på det som måtte tale den ene veien som den andre. Forøvrig er det ikke du som bestemmer hva som skal skrives i PM eller forum, det er det moderatorer (som er velkommer til å gripe inn om de mener de bør). Jeg sa det var det dummeste jeg hadde hørt av det som ble sagt av trådstarter. Du presterte å kalle MEG dum. Stor forskjell om vi skal pirke på det også. Trond Om du kjøper et spill på 5 cder så er det en indikasjon på at spillet har mye av NOE. Om det er snakk om videofilmer, høyoppløselige teksturer, musikk i massevis, eller hundrevis av brett kan en selvfølgelig ikke si. Men en kan ha en anelse. Du sier at det er NULL sammenheng, mens jeg sier det KAN være sammenheng. Kvervulering vil ikke få oss noen veg. (At du er involvert i spillibransjen gir ikke ordene dine noe mer tyngde, i allfall ikke i mine øyne. For alle kan jo sjekke ut dette her... Åh, når du nevner det, jeg jobber forresten hos en spillutvikler, om det skulle gi MINE ord mer tyngde. ) ______ Du sa at det var det dummeste du hadde hørt siden du ble medlem, ikke det dummeste du har hørt av det som ble sagt av trådstarter. Ikke prøv å sno deg unna. Jeg sa bare "kanskje du er litt dum" med en smily bakom, som burde vise at jeg fleipet. Jeg kalte deg ikke dum i det hele tatt.. ______ Jeg er ganske riktig ikke moderator, men det betyr ikke at jeg ikke kan utøve passende forum-etikette. Å fullstendig kapre en tråd slik vi gjør nå er ikke akkurat veldig høflig. Jeg har sagt mitt siste ord i denne tråden, men jeg kan fremdeles fortsette diskusjonen via PM om dette skulle være ønskelig.
_crs_ Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Du sa at det var det dummeste du hadde hørt siden du ble medlem, ikke det dummeste du har hørt av det som ble sagt av trådstarter. Ikke prøv å sno deg unna. Jeg sa bare "kanskje du er litt dum" med en smily bakom, som burde vise at jeg fleipet. Jeg kalte deg ikke dum i det hele tatt.. (At du er involvert i spillibransjen gir ikke ordene dine noe mer tyngde, i allfall ikke i mine øyne. For alle kan jo sjekke ut dette her... Åh, når du nevner det, jeg jobber forresten hos en spillutvikler, om det skulle gi MINE ord mer tyngde. ) Jeg sa det var det dummeste jeg hadde hørt, og da mente jeg det trådstarter sa, hva annet. Det er noe annet å kalle en person dum. Jeg kjenner ikke trådstarter, og du kjenner ikke meg. Dermed er det stor forskjell på å kalle en person dum, og noe som blir sagt for dumt. I høyeste grad. Jeg lager ikke spill. Jeg er involvert i distribusjon og produksjon av bl.a. materiale de kommer i, med og på. Så de fleste spill, spesielt fra de selskapene jeg jobber for, kan jeg omtrent si størrelsen på, på stående fot. Men jeg er enig i at vi har kverulert nok og jeg har ikke mer å si jeg heller. Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå