Hotvedt Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 topic sier det meste.. har blitt tilbudt å kjøpe en Enermax 550watt silent plus, for 500 kr. Er dette er bra kjøp? har lest en test av denne, men det er det.. noen som har denne, eventuelt link til tester av denne?
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 det er nok et meget godt kjøp ja hørt mye positivt om den PSUen
Hotvedt Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 alle er enige om dette? er snakk om en psu kjøpt like før jul(kvittering medfølger)
Hotvedt Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 jeg bumper denne litt jeg.. noen på forumet som har denne? som garanterer at den er "bang for the buck"? eventuelt lydnivå? hvis noen kunne finne noen flere tester av denne(tysk går ann), hadde jeg vært meget takknemlig
mantra17 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Kjøpte nettopp en lik, pga Enermax er en av de beste PSU'ene som finnes til PC, og fordi jeg ville ha høy amper på 12Volt-railen. 550 Wattern har 36A@12V. Bra kjøp! test av Enermax 550 W på www.ipconfig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå