lassaron-jon Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 broren min hadde ein gong ein winamp som "forsvant" (men spelte musikk) frå menylinja når han la den ned, og måtte trykke på ikonet som han hadde på hurtigtastlinja. han hugser ikkje kven som fikset det for han. er det nokon her som har peil?
exmith2k Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 broren min hadde ein gong ein winamp som "forsvant" (men spelte musikk) frå menylinja når han la den ned, og måtte trykke på ikonet som han hadde på hurtigtastlinja. han hugser ikkje kven som fikset det for han. er det nokon her som har peil? Enten minimerte han den, eller så er det en pluggin, eller må det være windows media player 9/10... Vett ikke jeg...
ace_ventuora Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Winamp -> Prefrences -> General Prefrences -> Show winamp in: Taskbar Fjern den der for å bare vise i systemtray Edit: Hehe, takk for rettelsen Mixel. Endret 1. mai 2005 av ace_ventuora
theDurkan Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Under Options > preference, velger du Show Winamp in: Taskbar edit: ace_ventora kom førmeg. Og det var taskbar og ikke system tray Endret 1. mai 2005 av Mixel
lassaron-jon Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 hmmm, nei, det var show winamp in: none eg ville ha då men....
lassaron-jon Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 eg vil at den ska visast når eg opner den. og at den forsvinn når eg legg den ned
ace_ventuora Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det funker ikke her. Det var sikkert en funksjon i gammel Wiamp, eller et plugin. Fant ikke noe lignende når jeg søkte nå.
theDurkan Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Det funker ikke her. Det var sikkert en funksjon i gammel Wiamp, eller et plugin. Fant ikke noe lignende når jeg søkte nå. fungerer utmerket i nyeste
ace_ventuora Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg finner ikke den funksjonen. Kan du forklare hvordan jeg får det til?
aadnk Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Selv har jeg versjon v. 5.04, og det fungerer iallfall i henhold til beskrivelsen her. Jeg har avmerket begge sjekkboksene under Show winamp in:.
ace_ventuora Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hmm. Det virka ikke i går, men når jeg slo på "Scroll title in the Windows taskbar", virket det swom bare pokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå