Nimzo Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Klikk her for å se Wow-speedhack Holdt på å dette av stolen av latter når jeg så dette. Klippet viser en som bruker en speedhack i WoW.
Lord Hassan Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 jeg har sett den nå, er vel og merke thunder drita, men hva i alle dager var morsomt her?
Nimzo Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 jeg har sett den nå, er vel og merke thunder drita, men hva i alle dager var morsomt her? Så du ikke Flash Gordon?
Roberticus Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Heh, sinsyk speedhack det er ja. Holder en knapp på at han ble perma-banned. Speedhacks har vært et problem i flere MMOG spill men har stort sett blitt blokert etterhvert. Bør kjøre brutal banning policy mot sånt.
World Of Warcraft Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Speedhacks har vært et problem i flere MMOG spill men har stort sett blitt blokert etterhvert. Bør kjøre brutal banning policy mot sånt. holder 3 knapper! de banner speedhackere hele tia
Sigga Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Blizzard er jo flinke til å kvitte seg med hackere og cheatere, så jeg tror ikke dette blir noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå