xanth0s Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Sitter her med Belking trådløs router å nettverkskort som er "installert" Har prøvd i 3 dager nå for å få dette til å funke. Jeg har installert alt av drivere ect ect...Men har et problem at det ser ut til at en enhet ikke blir insallert og den heter PCI input device, tror kansje det som er problemet til at det ikke funker. Nettvekskortet lyser bare orange, og det grønne lyset blinker ikke. Noen som har noe tips til meg her ?
zokra Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Et tips er jo å skrive navnet på kortet slik at det blir enklere å hjelpe deg
Elgvenn2 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Ser du det trådløst nettverkskortet i "nettverkstilkoblinger" da?? Start->kontrollpanel->nettverks og internettilkoblinger->nettverkstilkoblinger Endret 30. april 2005 av Elgvenn2
xanth0s Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Det er et belkin 802.11g. Ja jeg ser nettverkskortet i nettverkskoblinger .
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Sjekk at kortet er skikkelig satt på plass!
Elgvenn2 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hvis du ser kortet i nettverkstilkoblinger, er det riktig installert. Du får sjekke at du har kontakt med det trådløst nettverket. Du kan evt. prøve og koble deg til router med kabel, så du vet at router funker som den skal, og at den er konfet riktig.
xanth0s Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Tror jeg har kansje funnet problemet, tror ikke routern å nettverkskortet går i lag.
Hans Erling Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Husk ihvertfall at om routeren skal fungere som en DHCP server er det en fordel å velge at du skal få ip adresse automatisk Ellers er det ikke noe lurt å prøve å disable andre nettverkskort du eventuellt ikke bruker da dette gjorde at jeg heller ikke fikk ip på det trådløse nettverkskortet mitt fra DHCP'en. Vet ikke hvorfor...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå