mbskywalker Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Reinstallerte hele moden min, og uten å tenke over det tok jeg ikke noen backup av noe some helst lootlink saker. Kan noen vennligst poste sine? Finner ikke noe på google heller
DeeTee Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) Alle mods du kjører lagrer informasjonen sin i SavedVariables.lua fila di ( som ligger i WTF\ACCOUNT\USER\ ) Dersom du skal slette osv - bør du alltid ta backup av denne om du vil utseende og all informasjon skal være det samme. Man kan heller ikke overdra en LL "database" da info om items må være fra akkurat den serveren du er på, ellers krasjer spillet. Det du kan gjøre er å kjøre "/ll scan" hver gang du går inn på AH - for å scanne gjennom AH etter items. Annet enn det tror jeg du må begynne på nytt. Endret 30. april 2005 av DeeTee
mbskywalker Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 Men alt fra lootlink ligger som eget "avsnitt" i denne filen. Her er det bare å copy-paste...
FJERNET111 Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Er ikke dette bare den databasen for items? Er jo bare å skaffe seg Auctioneer og samle all info fra AH, da er du ihvertfall godt på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå