Frituno Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg var hos datakjeden på stovner og kjøpte meg en trådløs ruter an denne typen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300716&cks=SER Da kom hjem så jeg med engang at denne hadde vært åpnet før. På ruteren stå det en gul lapp med IP, passord og ssid. Er dette noe dem setter opp til alle for og hjelpe folk eller har jeg fått en brukt ruter. Problemet er at når jeg putter nettverkskabel i port 1 og inn i pc'en min kommer jeg ikke i ruteren. Jeg prøvde både ip'en som sto på den gule lappen og den som står i instruksjons boka. Gjør jeg noe feil? Er det noen lulighet og finne ip'en. ER 1 og siste gang jeg handler der tror jeg.....
balleklorin Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Den har muligens vært brukt før ja.. Uansett så pleier det å finnes en knapp på den for å resette routeren til default instillinger, da burde iallefall det som står i instruksjonsboka fungere.
Elgvenn2 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 For å resette denne routeren, kobler du bare en nettverkskabel fra en av LAN portene og inn i WAN porten. Sjekk forøvrig gateway adressen PCen din blir tildelt for å vite hvilken IP 3comen kjører på
Frituno Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Jeg resatte ruteren, da fikk jeg satt den opp som jeg ville. Men uansett kjipt og kjøpe en brukt trådløs ruter for full pris da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå