Sheel Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Rogue bare for å drive faenskap? Nå ble jeg nesten provosert . Ang. "høy" level instances som Scholo osv. har jeg ikke hatt noe problemer med å få party til hittil, og regner ikke med at jeg kommer til og gjøre det heller, det er noe som heter venner, og reputisjon. Du skal være temmelig skada om du ikke finner deg en eneste vennegjeng å gruppere med i et MMORPG. Endret 2. mai 2005 av Artex
Amon Amarth Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 started ud rogue her i går... 1. fordi jeg syntes UD er rå tøffe 2. seff fordi dem har wotf 3. håper jo seff å komme på lvl 40 og få mount den er jo så badass!! Rogues er morsomt gleder meg til høyerer lvl så jeg kan begynne med litt pvping
Amon Amarth Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Rogue bare for å drive faenskap? Nå ble jeg nesten provosert . Ang. "høy" level instances som Scholo osv. har jeg ikke hatt noe problemer med å få party til hittil, og regner ikke med at jeg kommer til og gjøre det heller, det er noe som heter venner, og reputisjon. Du skal være temmelig skada om du ikke finner deg en eneste vennegjeng å gruppere med i et MMORPG. da skal du ha seriøse online adferdsproblemer...
Dandar Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Er så glad _ingen_ UD rogues har tatt meg i fair fight (dvs. 1 mot 1, ca samme HP) enda. Og jeg begynner å le når de bruker "Evasion" mot meg. Ja, jeg er Warrrior. Endret 2. mai 2005 av Dandar
Minty123 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 jeg ER så enig med deg Dandar, er selv warrior og taper uhyre mye i pvp mot casters, men når det kommer til Undead Rogues som skal ganke meg tar jeg lett ned folk på et par lvl'er over om de har høy nok dodgechance (imp. Counterattack) og om Retaliaton er cooldowna er det alltid skøyalt å knerte 2 stykk på en gang
Dandar Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) jeg ER så enig med deg Dandar, er selv warrior og taper uhyre mye i pvp mot casters, men når det kommer til Undead Rogues som skal ganke meg tar jeg lett ned folk på et par lvl'er over om de har høy nok dodgechance (imp. Counterattack) og om Retaliaton er cooldowna er det alltid skøyalt å knerte 2 stykk på en gang Retaliation + Sweeping Strikes = Multikill Senest idag tok jeg 2x UD Rogues samtidig. Men jeg opplevde noe anne moro. Jeg skal levere en quest i STV, på hunter campen der. Så får jeg ett Frostshock på meg, men klarer å hogge Shammy'en ned. Dermed kommer den enda en, som også dør (jeg bruker èn potion), da han var død, spawna han jeg drepte først og sånn fortsatte det til jeg hadde drept de 6 ganger før de stakk. Endret 2. mai 2005 av Dandar
Lacim Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jepp, fury/arms warrior er dritharde som rogue. Mortal strike, overpower, execute, æsj. På den andre siden er roguen litt dum om han angriper en warrior som har retaliation aktivert. Blinder som oftest da, eller vanisher om jeg ikke er DoT-a. Warrior mot rogue er akkurat som stein saks papir. En rogue skal være dyktig for å ta en F/A warrior, men warrioren trenger ikke være like skilled. Samme med rogue mot warlock/andre casters.
Nimzo Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 om playern tar "the finnishing blow" på deg mens du sloss mot et creep så taper du ikke durability.. de får HK og CP for å drepe players som blir angrepet av creeps.. altså du sloss mot et creep.. playern som ganker gjør 2000dmg mot deg og litt etter dør du av creepet. han får HK og CP for de 2000dmg.. Ja, dette har jeg sett selv også. En player tok finishing blow på meg mens jeg sloss mot en mob, og jeg mistet ikke durability. Vet du hvor man finner info om PvP og durability loss? Greit å vite hvordan det funker. Jeg og en annen banket en fyr som stakk av når han hadde et minimum av liv igjen. Ikke så lurt gjort av ham. Han aggroet en mob som slo et slag og han døde. Ingen HK på meg for ham da. Men ifølge det du skriver her burde jeg fått det, siden jeg tok dmg på han? Han som sloss med meg sa at ingen fikk HK siden det var mobben som tok finishing blow, og han da sannsynligvis mistet 10% durability.
Testo Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 En synelig rogue er en død en.... men det som iriterer meg mest er de som har stun build.. opplevd flere ganger å være stønna hele "kampen". da er det ikke gøy engang.. spes når du er orc og skal ha litt resist mot stun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå