Gå til innhold

MSN messenger 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man få msn messenger til å laste opp etter internet security i oppgavelinjen når jeg logger på dataen?

Siden når Internet Security blir lastet opp slutter msn å logge på!

:dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du vil med andre ord legge inn enn oppstartsforsinkelse på MSN Messenger, slik at komplikasjoner ikke oppstår? Nå forleden lagde jeg et aldri så lite program for å ordne dette.

Du finner programmet i posten min nederst i denne tråden.

For å få MSN Messenger til å starte etter, la oss si ett minutt, endrer du Filer.txt i samme mappe (husk at ZIP-filen må ekstrakteres):

"msnmsgr.exe" 60

Dernest må du få "Delay"-programmet til å starte opp sammen med operativsystemet. Dette kan du blant annet få til ved å lage en link til EXE-filen, hvorpå du må legge til teksten /file Files.txt (bemerk: det må være et mellomrom imellom hermetegnet og skråstreken) i slutten av Target når du velger Properties på linken. Flytt så til mappen Startup eller Oppstart i startmenyen, og første fase skulle være utført.

Neste punkt er å deaktivere den automatiske oppstarten av MSN. Dette kan gjøres ved enten å gå inn i Tools -> Options -> General og fjerne avmerkingen for Automatically run Messenger when i log on to Windows, eller fjerne avmerkingen for msnmsgr.exe i programmet msconfig.exe (Se under Startup-arkfanen).

Endret av aadnk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...