Djesligt Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Har noen jack tilkoblinger i front til mikrofon og hodetelefoner og ønsker å bruke de. Har integrert lydkort på hovedkortet mitt og derfor er tilkoblingene på hovedkortet. Se bildet for å se hva som står i manualen På bildet ser man hvordan man skal koble til pluggene. Men pluggene har andre navn: Mic In: Den er grei Ground: Grei den og Spkout R og L: tipper det er Front? Return Rog L: Er det rear? Mic BIAS: Bildet: Fint om noen kunne ha sagt hvor pluggene skulle og kanskje i samme slengen tolke teksten i manualen (bildet) for meg. Er forresten et Epox 8K9A7I hovedkort Mvh. Djesligt
YokiShoki Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 (endret) Hmm, litt merkelig tekst under Settings, forstod ikke det helt EDIT: Tror jeg forstod den teksten nå, har ikke noe betydning vil jeg tro. Hva står det på kabelen til front panelet? Er det en plug med flere ledninger, eller er hver ledning hver for seg? Du kan jo legge ut et bilde av ledningen(e) hvis du har kamera. Kan jo forsøke deg frem, tror ikke du kan gjør noe skade. Endret 28. april 2005 av JoergenJonassen
Djesligt Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Takk for svar Under settings er vel "short" med jumper og "open" uten (mellom R og FR og L og LF) Det er enkelt plugger, skal se om jeg får tak i kamera (har mobil men ikke datakabel) Det jeg lurer mest på er hvor pluggen MIC BIAS skal resten er vel grei (gjør sannsynligvis ikke noe om jeg bytter om på front og rear) MIC BIAS har det noen med +5Volt å gjøre?? Mvh. Djesligt
Zaarin Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 MIC BIAS er spenning til mikrofonen. Vet ikke om det er det samme som 5V.
Djesligt Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Noen som vet hva "key" står for (på bildet) "NC" er vel for NotConnected. Om "Key" ikke skal ha noe så må vel pluggen Mic BIAS på 5V. Ingen som vet om Mikrofonen trenger 5V?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå