Glipp Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Hei.. Kjøpte meg et X800XT PE kort er om dagen. men får litt "lav" fps i spill osv fordi min barton 2500+2.34 er litt flaskehals.. vell. jeg viste om dette når jeg kjøpte den og da.. uansett: skal kjøpe meg nytt HK og CPU.. har igjen bare 1400 kroner. + at jeg får 1000 fra mamma og pappa i feriepeng (2400) + at de skylder meg 800 (3200kr) så kikket jeg litt på komplett.. trur jeg skal gå for Denne noen som har erfaringer med den ? (husk.. stramt budsjett) den koster 2362kr (3200-2362 = 838) jeg klarer sikker tog tigge meg til en hundre lapp.. Så det jeg trenger litt hjelp til nå er og finne et BRA 939 HK som er innen 9xx tallet... Har kikket litt på denne.. koster 988kr.. er den noe bra og noe og satse på? -takk PS: påmindelse: Stramt budsjett EDIT: kanskje denne skulle være under.. "hjelp, skal ha ny PC" eller hva tråden het.. sry for feilpost hvis denne er det Endret 27. april 2005 av *Magnus*
Morten K Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Regner med at du skal ha et hovedkort som støtter AGP skjermkort? Det hovedkortet du har sett på støtter bare PCI-Express skjermkort. Jeg har dette hovedkortet sammen med X800XT PE og er knallfornøyd med det.
2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Regner med at du skal ha et hovedkort som støtter AGP skjermkort? Det hovedkortet du har sett på støtter bare PCI-Express skjermkort.Jeg har dette hovedkortet sammen med X800XT PE og er knallfornøyd med det. Enig. Jeg er veldig fornøyd med mitt Abit hovedkort
Glipp Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Ok. takker for hurtig svar folkens.. blir sikkert at jeg går for den da hvordan er CPU'en da ? bra eller dårlig ? har hørt fra mange på msn som har den som sier den er OK/Bra.. hva mener dere?
un0kai Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hovedkort og prosessor, ikke gidd å betal overpris for en cpu når du lett overklokker til den hastigheten... Du kan også vente en uke eller to og kjøpe den nye "venice" kjernen når den kommer...
Glipp Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Regner med at du skal ha et hovedkort som støtter AGP skjermkort? Det hovedkortet du har sett på støtter bare PCI-Express skjermkort.Jeg har dette hovedkortet sammen med X800XT PE og er knallfornøyd med det. det er Denne ikke sant ? bare så at jeg ikke har oversett noe..
Morten K Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Regner med at du skal ha et hovedkort som støtter AGP skjermkort? Det hovedkortet du har sett på støtter bare PCI-Express skjermkort.Jeg har dette hovedkortet sammen med X800XT PE og er knallfornøyd med det. det er Denne ikke sant ? bare så at jeg ikke har oversett noe.. Det finnes 2 typer: AV8 og AV8-3RD EYE. Forskjellen er bare Guru-klokken. Kjøp 3RD-EYE! Endret 27. april 2005 av Morten K
Glipp Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Regner med at du skal ha et hovedkort som støtter AGP skjermkort? Det hovedkortet du har sett på støtter bare PCI-Express skjermkort.Jeg har dette hovedkortet sammen med X800XT PE og er knallfornøyd med det. det er Denne ikke sant ? bare så at jeg ikke har oversett noe.. Det finnes 2 typer: AV8 og AV8-3RD EYE. Forskjellen er bare Guru-klokken. Kjøp 3RD-EYE! har ikke råa Guru-klokken?
Morten K Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Guru-klokken? Guru-Klokken er den på bildet. Kjøper du AV8 kan du kjøpe Guru-Klokken senere. Endret 27. april 2005 av Morten K
Glipp Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 bare et spm. trener jeg windows XP 64 eller går det bra med vanlige XP?
Glipp Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Det går bra med vanlig XP. ok.. skal jeg laste ned 64bit drivere (for windows) eller går det bra med vanlige da å ?
Morten K Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 ok.. skal jeg laste ned 64bit drivere (for windows) eller går det bra med vanlige da å ? Bruk vanlige drivere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå