Kanetheheatsink Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Hei! Vet dette høres dumt ut, men Jeg har alltid lurt på, hvordan kan jeg sette opp server i CS1.6 der andre folk også kan spille? "New game" lager bare for LAN Mvh. Lasse Endret 28. april 2005 av magubrothers
Pantera Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Sjekk denne siden: http://www.hlds101.com/hlds101/index.htm ...og last ned de 3 training-videoene. Da får du vite alt du trenger å vite, om det å sette opp en cs server. mvh Pantera
Pantera Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) oops...en dobbelpost der gitt... Pantera Endret 27. april 2005 av Pantera
Kanetheheatsink Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 (endret) hmm.. Jeg har fått satt opp en server med "Dedicated server", men jeg kan ikke koble til den serveren og finner den ikke på server list.. noe jeg har gjort galt? Endret 27. april 2005 av magubrothers
Kanetheheatsink Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 nå skulle jeg og en kompiss spille online, ettersom jeg delvis fikk det til å funke igår. Men nå går det ikke likevel! Jeg kan selv logge på, men ingen andre kan.. jeg valgte "Internett" ikke LAN. Hva kan være galt da?
A.J Green Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Dedicated server - Du kan ikke spille på serveren selv Listen server - New Game inne i cs -> åpner console og skriver sv_lan 0. Så slenger du ip'en din til kompisen din. www.myip.dk. Så kan du ha det gøy med vennene dine.
Kanetheheatsink Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 kan ingen på samme nettverk koble seg opp på den?
A.J Green Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Altså, jeg har ikke fått med meg hvordan cs på lan er men jeg tror du kan bruke en cs nonsteam til det. Skal visst funke best. Ellers ville jeg jo tro at du kunne bruke New game uten å måtte skrive sv_lan 0
Kanetheheatsink Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 nei. så lett skal det ikke være sytes valve..
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 du kan joine dedcated selv jo! Bruk den IP1en som står i det bildet du la ved her i en post lengre opp.. den ip'en som ee på den første "siden" også skriver du "connect" i console.. går det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå