carl-kr. Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 hvordan åpner jeg denne porten slik at jeg får bilen med meg.. noen som kjenner seg igjenn hær?
snoemann Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Du må finne sånne batterier rundt omkring på området og dytte i en strømforsyning inne i blikkskuret =)
carl-kr. Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Du må finne sånne batterier rundt omkring på området og dytte i en strømforsyning inne i blikkskuret =) ok skal prøve det jæ... irriterende de dær "strømm ballene" som kommer etter meg" plutselig ville ikke bilen starte, da var det en slik ball som lå under bilen,hehe!
Frijazz Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Gravity gun funker alldeles utmerket mot disse elektriske ballene, hiv de rett i sjøen som snoemann skrev.
carl-kr. Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Hehe ja de er festlige =) kast dem i vannet bra du sa det! har ikke tenkt på det
SumSar Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hele HL2 er utrolig gjennomtenkt. Det er de små tingene, som det med batteriene som gjør det litt ekstra morsomt å spille. Du må liksom tenke litt, ikke bare blaffe deg vei gjennom spillet som på så mange andre spill. Endret 8. mai 2005 av SumSar
carl-kr. Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hele HL2 er utrolig gjennomtenkt. enig dær! satt å klødde meg i hodet mange ganger! "hva i huleste er meningen jeg skal gjøre her!!" alt i alt et meget bra spill! tiltross for at spillet har en del bugs er det en etterfølger/tillegspakke på vei? Endret 12. mai 2005 av carl-kr.
carl-kr. Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 (endret) -slettet- samme melding 2 ganger Endret 8. mai 2005 av carl-kr.
StupidNick Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Finnes en tråd om dette, heter "står du fast i half.life 2?" ellerno...
SumSar Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 er det en etterfølger/tillegspakke på vei? Jepp, skal vist komme til sommeren. Tråd om tilleggspakken
carl-kr. Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Finnes en tråd om dette, heter "står du fast i half.life 2?" ellerno... hei hei!! en som har fått seg sommerjobb her i forumet haha!
carl-kr. Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 er det en etterfølger/tillegspakke på vei? Jepp, skal vist komme til sommeren. Tråd om tilleggspakken så veldig spenende ut! vi får vente i spenning
Tee_Kay Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hvor langt har du kommet i spillet ? Jeg har kommet til en plass med brennede merkelige vesen, der det var en mann som ga meg en hagle osv. er det langt igjen da ?
carl-kr. Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Hvor langt har du kommet i spillet ? Jeg har kommet til en plass med brennede merkelige vesen, der det var en mann som ga meg en hagle osv. er det langt igjen da ? jeg er ferdig med spillet for mange dager siden.. som du ser er det en stund siden jeg startet tråden... ja jeg vet hvor du er du har et godt stykke igjenn!! du er ca. halveis.
Campari Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Ikke for å gå helt off-topic her, men juksa du deg gjennom spillet første gang du prøvde det?
snoemann Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Runda det uten koder Håper de fleste gjorde det, for ikke å ødelegge historie/sjarm/utfordringene
Campari Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Jepp. Det er derfor jeg spørr trådstarter. Han snakka noe om Impulse 101. Jeg håper virkelig ikke han runda det med koder første gang. Vil ikke leke ordenspoliti eller noe, men jeg synes det alltid er trist når folk bruker koder første gang. Ihvertfall i spill som fortjener bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå