Gå til innhold

amsn og gaim logger av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte problem med at eg blir logget av amsn og gaim, og når den prøver å logge på igjen får eg beskjed om at eg har logget på et annet sted. Men dette skjer aldri i windows. Er det kun eg som har dette problemet? Hva kan være grunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke flere IM-klienter aktive samtidig på samme maskin? De meldingene skal komme bare når tjenesten blir logget på fra en annen klient/maskin. Bruker både amsn og gaim selv (bytter litt på) og har aldri hatt samme problemet.

For å teste så kan du jo endre passordet til IM slik at en evnt. automatisk innlogging fra en annen klient ikke fungerer lenger.

Skrevet

Nope, kjører kun en om gangen. Men det er når den forsøker å logge på igjen at eg får den meldingen. Den logger ikke av fordi eg har logget på et annet sted liksom. Har også endret passord uten at det hjalp :(

Skrevet

oki.....strange.....virker som den mister forbindelsen til server, men server tror det ligger en annen forbindelse aktiv elelr noe....hmmm... beklager...da vet jeg ikke. Ikke noe linje problem er eller noe slikt heller?

Skrevet

er ikke noe galt med linja så vidt eg vet, men eg får også noen andre rare meldinger i gaim:

error reading from switch server eller noe i den duren, og error changing name too rapidly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...