Wyldelife Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Har tenkt til og kjøpe det så hear me out - Er det tid på noe? - Skal man beskytte folk? - er det gøy?
The_Zealot Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 - Hvor raskt du klarer brettene i spillet gir deg en bedre rank og mer karma, men dette har ingen innvirkning på selve gameplayet. Dessuten er det noen steder man har en viss tid på å komme seg fra a til b, men dette er ganske lett, og tar som regel ikke mer enn 20 sek. - Man må bare passe på seg selv, enkelt og greit. - Det tar litt tid å sette seg inn i det, og det kan virke ganske vanskelig første gang, men når man lærer seg fiendenes mønstere er det ganske lett. Jeg ble ganske oppgitt noen ganger når jeg ikke klarte noe, men det er likevell morsomt.
Wyldelife Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 (endret) Takk! to til spørsmål, kan man save når man vil? Kan man replaye leveler som i Halo 2? Bestiller det fra CDON.COM for 279,- og ca.300,- totalt! Endret 26. april 2005 av Fanta Boy
tåa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nei, du kan ikke lagre når du vil. Dette kan bare gjøres ved bestemte lagringspunkter. Av og til kan avstanden mellom hvert punkt bli nesten uutholdelig stor, men du klarer deg med litt trening. Og nei, du kan ikke spille brettene på nytt etter valg. Dette har alltid irritert meg, men på den annen side ville det kanskje ikke fungert særlig bra heller, siden du tar med deg utstyret ditt fra brett til brett. Det jeg liker spesielt godt med Ninja Gaiden er dets smarte vanskelighetsgrad. Spillet er tilsynelatende umulig i begynnelsen, men det hjelper virkelig å øve. Det gjelder bare å forstå hvordan det hele fungerer. Du vil aldri vinne en kamp ved en tilfeldighet, og du har faktisk bruk for alle triksene og knepene du har til rådighet. Om du bare slår på knappene og håper på det beste vil du snart ende opp død. Det er til og med både nyttig og nødvendig å løpe på veggene, noe som normalt bare er en gimmick i lignende spill. Ninja Gaiden er et absolutt må-ha for alle kampsportentusiaster.
The_Zealot Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Selv om man ikke kan replaye levels, kan man gå tilbake til andre levels og finne det man eventuelt ikke fikk med seg første gang man var der. Det er kun et brett det ikke går ann å gå tilbake til i løpet av spillet.
amarios Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 digger ninja gaiden, har spilt det hos en kompis. har veldig lyst på å ha det men å kjøpe xbox bare for det spillet blir bare for drøyt.....hvorfor kunne det ikke komme på pc eller ps2 også
tåa Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Selv om man ikke kan replaye levels, kan man gå tilbake til andre levels og finne det man eventuelt ikke fikk med seg første gang man var der. Det er kun et brett det ikke går ann å gå tilbake til i løpet av spillet. Tre, for å være nøyaktig. Luftskipet, militærbasen og ninjafortet. Uansett blir ikke dette det samme. Du vil ikke møte de samme motstanderne som tidligere, de stilige kuttscenene vil ikke dukke opp på nytt, og ofte er brettene helt forandret siden sist. Dessuten kan du ikke alltid finne de tingene du gikk glipp av tidligere. En gang fant jeg ut helt på slutten av spillet at jeg hadde glemt å sette hodet på statuen i landsbyen helt i starten av spillet, og dermed ikke fått den Life of the Gods som den kunne gitt meg. Jeg dro tilbake via portalen, men tror du ikke noen hadde ryddet opp i mellomtiden? Hodet var borte, og jeg manglet bare én eneste Life of the Gods i hele spillet! Det var litt surt. Likevel: Ninja Gaiden er tøft.
The_Zealot Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det var visst litt flere områder man ikke kunne komme til enn jeg trodde, men jeg visste ikke at man ikke kunne dra tilbake til militæbasen. Når det gjelder det steinhodet i byen, så glemte jeg det en gang, men jeg fant det når jeg dro tilbake i kapittel 13 eller 15. (husker ikke hvilket det var, men tror jeg bare dro tilbake for hodet i kap. 15)
Wyldelife Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 (endret) Jeg har alltid strevet med spill(jeg suger i Spyro ), men jeg vet hvor vanskelig det er, og jeg er bestemt på og fullføre det! Skal spille det på natta, så det blir Xtra skremmende! Grunnen til at det er billig er at det er classic xbox collection, så det er litt dritt cover, men jeg driter i coveret Endret 28. april 2005 av Fanta Boy
tåa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Når det gjelder det steinhodet i byen, så glemte jeg det en gang, men jeg fant det når jeg dro tilbake i kapittel 13 eller 15. (husker ikke hvilket det var, men tror jeg bare dro tilbake for hodet i kap. 15) Underlig. Det var i kapittel 15 jeg også dro tilbake. Hm, kan det være slik at hodet blir fjernet fra statuen selv om du setter det på? At jeg ikke glemte det likevel? Men hvor finner jeg i så fall den Life of the Gods som jeg mangler? Ja ja, greide da å fullføre spillet likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå