Dark RippeR Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 (endret) Se nå, jeg har en Dell Dimension 3000 Intel® med Celeron® CPU 2.53 GHz... Men UTEN AGP port. Så begynte jeg å tenke... Vis jeg kunne kjøpt et nytt hovedkort å så bare putta alt fra det gamle hoved kortet til d nye... Går dette an?! Hvilket hoved kort må jeg ha? tenker på Socket... Plz noen svar... Endret 26. april 2005 av kennethdammyr
RiFkinD Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 det går ann og bytte hovedkort ja. du trenger ett hovedkort i socket 478 klassen kan jeg tenke meg!
TheDarkListener Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Husk at dell har spesielle løsninger på div. kontakter da.
Dastardly Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det går helt sikkert fint å sette alt over på ett nytt hovedkort. Men det kan hende du også må bytte strømforsyning og/eller kabinett. Dell bruker ikkje alltid deler som følger ATX-standarden.
Dark RippeR Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 det går ann og bytte hovedkort ja. du trenger ett hovedkort i socket 478 klassen kan jeg tenke meg! Sikker på at det er en 478 klasses hovedkort?!
Dark RippeR Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Eller kanskje jeg bare børde liksom bygge ny maskin med de gamle delene. Alså kjøpe alt nytt uten om RAM, HDD, DVD/CD-ROM og Floppy Tror dere det lønner seg, celeron begynner jo å bli el-gamelt.. Eventuelt hva hovedkort, CPU, Grfikk-kort børde jeg kjøpe!?!? Plz svar...
RiFkinD Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 det går ann og bytte hovedkort ja. du trenger ett hovedkort i socket 478 klassen kan jeg tenke meg! Sikker på at det er en 478 klasses hovedkort?! nei, jeg er itje 100% sikker, jeg spurte på hardware kanalen å de sa "antageligvis socket 478". Last ned everest home edition her og finn det ut (gratis)
SGE7000 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 det går ann og bytte hovedkort ja. du trenger ett hovedkort i socket 478 klassen kan jeg tenke meg! Sikker på at det er en 478 klasses hovedkort?! nei, jeg er itje 100% sikker, jeg spurte på hardware kanalen å de sa "antageligvis socket 478". Last ned everest home edition her og finn det ut (gratis) helt ot, men hvor er den kanalen du nevnte? irc?
Kenneth Dammyr Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 #1: Les retningslinjene. #2: Der står det at du skal ha en beskrivende topic (emnefelt). (*endret*) #3: Jeg tror denne hører bedre hjemme i en annen kategori (*flyttet*) #4: Vennligst unngå dobbelposting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå