nree Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Hei, jeg har ein fin pc med shuttle hovedkort og har lenge vert irritert over mangler på usb porter... Jeg har til dags dato 2 usb porter og begge er i bruk... Jeg skulle gjerne hatt flere men har desverre ikkje den store økonomien siden den eneste inntekten jeg har er på 70 kr i uken. Jeg har lagdt merke til at det er 2 koblinger på hovedkortet mitt som det står USB på, disse ser slik ut: USB .__ |...| |. .| |. .| |. .| |. .| .¯¯ Jeg lurer på om det finnes noe smart måte og utnytte disse på uten at det skal koste noe serlig... (helst ingenting) Noen som vet råd? BTW: 770 Innlegg (snart 777 ) Endret 25. april 2005 av goggen90
Gromit Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Bli tørr bak øra først og vente på konf penger. Eventuelt klippe plena til gamlinger så du har penger.
nree Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Bli tørr bak øra først og vente på konf penger. Eventuelt klippe plena til gamlinger så du har penger. hehe... ja Men nå når jeg få penger om 13 dager, hva kan jeg gjøre da? Har tenk og kjøpe ny pc da men jeg tenker på ein løsning uten og bruke mye penger Må jo ha noe og gjør på utenom og sitte og lese på forumet og spille cs og hl2...
tjaa Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg har lagdt merke til at det er 2 koblinger på hovedkortetmitt som det står USB på, disse ser slik ut: USB .__ |...| |. .| |. .| |. .| |. .| .¯¯ Jeg lurer på om det finnes noe smart måte og utnytte disse på uten at det skal koste noe serlig... (helst ingenting) Ser ut som 2 interne headers du kan koble til en brakett med doble USB2.0 uttak (samme hva de heter). Kabler med port kan enten føres til front eller plasseres bak på kabinett. De skulle ikke koste stort, men det spørs om de er usb1.1 eller 2.0 avh. av hvilken Shuttle hovedkort-modell du har?
Gromit Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Kjøp deg en USB2.0 hub. får du fire uttak av den ene porten. koster rundt 250 spenn.
nree Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Jeg har lagdt merke til at det er 2 koblinger på hovedkortetmitt som det står USB på, disse ser slik ut: USB .__ |...| |. .| |. .| |. .| |. .| .¯¯ Jeg lurer på om det finnes noe smart måte og utnytte disse på uten at det skal koste noe serlig... (helst ingenting) Ser ut som 2 interne headers du kan koble til en brakett med doble USB2.0 uttak (samme hva de heter). Kabler med port kan enten føres til front eller plasseres bak på kabinett. De skulle ikke koste stort, men det spørs om de er usb1.1 eller 2.0 avh. av hvilken Shuttle hovedkort-modell du har? Jeg har vertfall 2 USB 2 tilkoblinger bakpå hovedkortet...
CastorFiber Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg kjøpte løse USB- kontakter i restekassa på Elkjøp for en stund siden. Tror jeg betalt en femtilapp. De var bare å koble til. De satt fast på en blindplate for en slot, og ble da plassert bak på kabinettet.
nree Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Jeg kjøpte løse USB- kontakter i restekassa på Elkjøp for en stund siden. Tror jeg betalt en femtilapp. De var bare å koble til. De satt fast på en blindplate for en slot, og ble da plassert bak på kabinettet. Ja, noe sånt tenker jeg på... Men hvor kan dette kjøpes? (lages??? ) Er 12 dager til jeg skal konfirmere meg men det tar jo ein stund og kjøpe pc utenom vist jeg går for oppsettet på Obs! men jeg tror jeg vil ha 64bit cpu så jeg tror ikkje jeg går for den så da tar det jo ein stund før jeg får pc'n min og dermed vil dette vert noe og gjordt i mellomtiden men det er ikkje noe som haster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå