Gå til innhold

Asus Gef 4 4400 modell forskjell.

WzUp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på ASUS V8440/DT GeForce4 Ti4400 128Mb DDR DVI TV-out Retail AGP, og ASUS V8440/DVI GeForce4 Ti4400 128Mb DDR DVI Retail AGP, selv om det ikke står av den siste har TV-out så må det da være det, eller...? Hva DT er vet ikke jeg... :grin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?? Eller sover alle?? Hmm... tror jeg skal sove litt jeg også. Fint om noen svarer i morra :grin:

Skrevet

DVI betyr Digitil Video noe tror jeg,men det er spesielt Flatskjermer (lCD) som benytter seg av dette,kan godt være at det ikke er tv-out,da den sikkert er litt billgere?

Skrevet

Jeg har et asus gf4 Ti4400 kort, og det kom uten tv-utgang. Finner ingen spesifikasjon som tilsier at det ikke skal ha tv-utgang, men det er ingen s-vhs plugg bak på kortet.

Vet ikke hva det ofisielle navnet på kortet er da det er et utlånskort ifra Mamoz.

Lorentz

Skrevet

Takk for svaret! Jeg MÅ ha TV-ut på skjermkortet, slik at jeg kan streame DivX til TV'en. Har til og med laget hull i veggen for å få gjennom s-vhs kabelen, og lagt den under lister etc, så jeg kan ikke ha gjort alt det forgjeves :grin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...