Kydland Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Jeg spiller source. Og jeg har noen venner som har problemer når de spiller dd2, spesielt på lang/long. Det hakker som bare det! Helt utrolig. Noen som har samme problem ? Evt noen som vet hvordan dem kan fikse det ? Mvh Christoffer Kydland
Jooakim Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Spesifikasjoner på din datamaskin...?++? Kanskje fordi det er et sted der det ofte er mange folk, og dermed tåler kanskje ikke skjermkortet/etc. dette
Kydland Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Spesifikasjoner på din datamaskin...?++? Kanskje fordi det er et sted der det ofte er mange folk, og dermed tåler kanskje ikke skjermkortet/etc. dette Nei, for det første dette gjelder ikke min data, men mine venners. Jeg har selv bygd dataene dems og begge har Radeon 9800PRO og Intel P4 3.0 Ghz. Så tror ikke det er det som gjør det. Dessuten så hakker det uansett hvor mange som er innpå en server, dem kan være alene og spille og det hakker på long forsatt.
Overguard Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Still ned grafikk instillingene! Da blir det bra, hadde det samme problemet på de_d2!
Siq Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hadde samme problem. Kjørte med 1600*1200 funket rimelig bra på de fleste brettene, men på dust2 hakket det som f... Etter å ha satt ned oppløsningen forsvant problem helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå