Mister t Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Hva gjør egentlig Ad-Ware? Jeg starter programmet gang på gang, og hver eneste gang finner den spy-ware, som oftest i registeret. Jeg trykker på "Scan now", og den finner noe cydoor-dritt, fjerner det, og scanner på nytt, men hver jæ..la gang finner den en eller to eller tre cydoor greier i registeret. Blir aldri kvitt det!!! Er det noen programmer som fjerner dritten helt? Hilsen frustrert :???:
sjanten Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 går utifra at du har markert alle tingene som skal vekk og så trykker next? funka fint hos meg. prøv og å trykke på ignore list. kanskje det funker. -funka fint hos meg :smile:
Mister t Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Men om du trykke ignore, vil ikke bare Ad-Ware ignorere dem, mens de fortsatt spionerer?
m-kane Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Jo, ignore så overser den filene (f.eks scam cydoor som følger med kazaa lite, må være der for å få programmet til gå) Velg remove mk PS: Noen programmer kan slutte å virke om du fjerner spyware!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå