AlekXP Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hei Jeg spilte Need for speed underground med 1024x768 oppløsning. Så ville jeg teste hvordan enda ett "hakk opp" ville funke. Men da skifta skjermen hertz. Slik att jeg fikk svart skjerm (siden det ble stilt innpå en hertz skjermen ikke takler) Hvordan får jeg skiftet på oppløsningen på nfsu? Er det noe config fil jeg kan endre på? Jeg har avinstallert og installert igjen, men samme problem er der. Oppløsningen og hertz er for mye.. Hvordan kan jeg få fikset dette?
AlekXP Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Jeg har 75 hertz nå. Jeg har prøvd å starte spillet med alle hertz skjermen støtter. Men når jeg starter spillet så blir herzen 75,2, noe skjermen min ikke støtter
AlekXP Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Kan si det slik. PCn min driver det mye bedre enn bra.. Jeg fikset forresten problemet med å avinstallere og installere TO ganger. Aner ikkje hvorfor det funket andre gang jeg installerte (kanskje den overskreiv noen filer?). Om andre får problem med det, så test å avinstaller og installer et par ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå