Marti Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg har lastet ned peerguardian og skulle akkurat til å update listene. Da fikk jeg opp en error, og etter det har jeg fått error på error, og nå holder jeg på å knuse den stygge skjermen av sinne! Jeg får ikke avinstallert det engang, pga. prosessen (pg2.exe) som har hengt seg (selvfølgelig), og jeg får heller ikke avsluttet prosessen. Jeg forbanner herved dette stygge drittprogrammet som er det verste jeg har sett i hele mitt liv! Alt bare henger seg! Er det et annet alternativ til Peerguardian? Som da ikke henger seg?
sjoko Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Start - kjør - msconfig.... Der haker du vekk peerguardian under oppstart. Restart maskin og det burde bli litt mindre feil.
Marti Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Da skal jeg installere det igjen og prøve. Trodde ikke det hadde noe å si.
Marti Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Det hjalp litt, men jeg får fortsatt ikke oppdatert.
Marti Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Peerguardian? Hadde tenkt til å bruke det til P2P programmer og deling av filer på lokalt nettverk.
Admin'c Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 er ikke peerguardian en brannmur som skal hindra at riaa og andre slike organsisasjoner skal kunne se hvilke filer du deler? Den funker garantert ikke hvis du har gjort så den ikke starter når win starter så prøv å avinstallerer og så installere det på nytt
Marti Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Det funket bedre når jeg kjørte programmet etter oppstart.
Marti Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 Ok jeg skjønner ingenting her. Er dette meningen? Det krasjer hele tida, uansett hva jeg gjør.
zjulik Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg forbanner herved dette stygge drittprogrammet som er det verste jeg har sett i hele mitt liv! Ingen som gidder å lage ting av kvalitet lenger. Prøv å få tak i en skikkelig finlandshette f eks...blekner i første vask...
Spragleknas Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Gå på start->Peerguardin-< recover Peerguardian Ingen som gidder å lage ting av kvalitet lenger. Prøv å få tak i en skikkelig finlandshette f eks...blekner i første vask... hehe...
Marti Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Har prøvd det også, men vil heller ikke virke. Nå har jeg ikke vært på jakt etter så mange finlandshetter da, men hadde blitt pissed hvis den bleikna.
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Brudd på tre-ords-regelen, samt gjentatt bumping. Stenges.
Anbefalte innlegg