delling81 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Har et problem med et r8500kort, msi om jeg ikke husker helt feil. Med nyeste drivere kan det finne på å sende alt av skrift til skogs, det blir bare kruss og tull. Dette kan enten fikses med en restart av maskinen, eller at maskinen etter en tid får så mye problemer med skjermkortet at det gjøres en opperasjon i det og det fungerer igjen. Det skjer også ganske ofte at kortet pakker sammen i spill, wow fikk det til å klikke hvert 10minutt. Da startet kortet på nytt og alt var helt fint. Etter denne restarten av kortet kommer det opp en ati melding, om at kortet måtte starte på nytt, og at jeg burde fortelle dem om det. Det kommer en melding om at kortet var uresponsivt, og at det ble startet på nytt. Dette skal vistnok være et problem med msi kortet jeg har, og kan løses med å bruke orginaldriverne. Dette er ikke en holdbar løsning for meg, da jeg ikke kan bruke kortet til spilling med de eldgamle driverne. Noen som har vært borti tilsvarende problem? Og hva burde jeg gjøre? Tror enda det er tid igjen på garantien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå