Gå til innhold

Oppussing av kabinett! Update : 22/5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DA HAR PAKKEN KOMMET ! :)

 

Da kom pakken fra microplex i dag, kabelstrømper og Katode 20cm ser jeg skulle valgt 30cm men det er første gang jeg handler der så... :) Kabelstrømpene vet jeg ikke når jeg får inn :roll: Får det ikke helt til og ja jeg har lest masse guider så det er ikke det jeg har mest lyst til og vente med det så ikke mas om det!

 

Bildene :

 

Her ligger alt på bordet (Veldig rotete) :

 

Picture042Small.jpg

 

Og her er katoden i action PS: Den ser oransj ut på bildet men den er rød i virkeligheten !

 

Picture043Small.jpg

 

Fikk pussa litt på sparkelen i dag men det var ikke mye... Muligens jeg pusser og lakker litt i kveld :) Har også spurt Vendur.no om de ville sponse meg 2x SilenX vifter 80x80mm med rød lys i ! :)

 

Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål!

 

El NetZor

Lenke til kommentar

Jada jada, men det er jo ikke noe og se på før jeg får lakkert det?? Skal ta bilder nå etter at jeg har pussa ned sparkelen der det var for tykkt lag og etter jeg har lakket over det :) SÅ Visst dette går bra blir det limt plexi i morgen ! :) Så prosjektet går jo framover! :)

 

El NetZor

Lenke til kommentar

UPDATE

 

Da har jeg jobba litt med kabinettet : Pussa sparkel, lakka over det, lakka topp, lakka front og ødelagt plexien! :roll: Så har jeg vært så heldig at Vendur.no har sponsa meg med 1stk SilenX 80x80 rød led vifte :) Takker meget sterket til vendur.no vendur.gif

 

Men over til bildene :

 

Her har jeg pussa ned og er klar til lakkering :

 

Picture044.jpg

 

Så lakkerer vi litt :

 

Picture045Small.jpg

 

Så lakka jeg fronten.. Jeg tok en rask beslutning på og heller ta fronten svart og gull dette kom fordi jeg hadde de sprayene klare :) Pluss gidder ikke bruke 35,- på noe som jeg såvidt skal bruke :

 

Picture046Small.jpg

 

Så har jeg lakkert toppen (Den skal få et strøk til som alle andre deler også skal :w00t: :

 

Picture047Small.jpg

 

Så fikk jeg veldig mot og lyst til og sette på kabelstrømpene så jeg gjorde det like så godt med en gang :w00t: :

 

Picture048Small.jpg

 

Angående plexien så sølte jeg lim over hele driten :whistle: Men tror jeg skal gå til en glass mester eller no og få en ny! :) Det var alt for nå!

 

Kom med tilbakemeldinger/Spørsmål!!

 

EDIT: Slengte inn en Vendur.no LOGO! :)

 

El NetZor

Endret av El Netzor
Lenke til kommentar

UPDATE!

--Liten update om hvordan det ferdige resultatet vil bli! :)

Perstian : Skal kjøpe dette en gang jeg er i en butikk, håller meg til strips før jeg går forbi en slik butikk :) Jeg skal også dusje kabinettet en gang til ettersom det har kommt enormt med støv og skitt i det når det bare har stått i ro! (Beklager dårlige bilder)

 

Og her bildene :love: :

 

Picture049Small.jpg

 

Her er fronten, liker den jeg :) (Ja vet det greiene nede mangler) :

 

Picture050Small.jpg

 

Et til : Arghh!! Glemte og rotere det igjen!! :thumbdown:

 

Picture051Small.jpg

 

Her er den ene sida som ikke er lakkert :

 

Picture052Small.jpg

 

Og her er bilde av baken (Nice ass :p ) :

 

Picture053Small.jpg

 

Ja, sånn vil da kabinettet se ut bare med katode vifte med lys i plexi vindu og bedre lakkering :p Men det var vel litt og smake på vel ? :)

 

Ris/Ros?

 

El NetZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...