P-TeCk Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Tittel sier vel det meste, noen som vet hvordan jeg kan bytte sang mens jeg spiller cs? bruker Itunes. EDIT: skrivefeil. Endret 22. april 2005 av P-TeCk
morra Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Sigga: Jo, det skal det iallefall gjøre. P-TeCk:Hvis du har sanger du ikke vil høre på kan du vel bare fjerne haken til venstre for navnet på sangen, før du starter CS.
P-TeCk Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 jojo, men hadde vært chill og ha en knapp jeg kunne gå til neste sang med, selv om jeg liker sangen er det ikke alltid jeg gidder å høre på den
Sigga Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Kan du ikke bare binde en knapp til neste-sang-knappen i iTunes?
P-TeCk Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Kan du ikke bare binde en knapp til neste-sang-knappen i iTunes? det gjør jeg hvordan?
weliiiss3245 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Du kan trykke på windowstasten. den ligger mellom ctrl og alt. Det er jo litt tungvidt for da må du åpne itunes mens cs kjører. Går bra hvis du har en litt bra pc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå