MarkusG Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Bruker AutoGK til å konvertere DVD'er til DivX. Noen som vet om/hvordan man legger subtitle fila i videofila, så den ikke blir en egen fil? Håper dere skjønner hva jeg mener Takker for alle hjelpende svar
n0ob Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 hvis du går inn på divx-nettsiden og leter litt rundt omkring så skal du finne et program som legger inn underteksten i selve videofilen, husker ikke hele navnet men det var noe med "sub".(det kan hende det var "vobsub" det het)
MarkusG Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 VobSub har jeg mn det er bare for å endre på teksten. Tror jeg
MarkusG Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 Noen som vet om noen programmer som kan hjelpe meg? Får ikke til VobSub
x871kx6167ss7 Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Kan være at du får bedre tilbakemeldinger under: Digitale bilder, foto og video =>> Videoredigering og video
MarkusG Skrevet 30. april 2005 Forfatter Skrevet 30. april 2005 OK, posta den der også. Håper på å få svar en av plassene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå