Pixi Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Bruker Alcohol 120%, og tenkte jeg skulle ta en bakcup av et gammelt spill. Midtown Madness 2. Siden min bror bruker denne cd'en ofte. Tenkte jeg skulle bruke Alcohol 120% og legge det inn, men jeg får hele tiden feilmeldinger: Disc read error at: 820, 890, 1056, etc etc. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå disse feilmeldingene? EDIT: Leif Endret 19. april 2005 av Pixi
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg vet ikke hvordan man forhindrer slike error. Jeg får det av og til jeg også, men det ser ikke ut som om det gjør noe, resultatet blir bra likevell. Hvis du vil unngå slike meldinger, kan du gjøre dette (hvis du ike allerede har gjort det!?): I f.eks. Copy wizard er det noen rute man kan hake av for. Der finner man "Skip reading errors". Haker du den, forhindrer man error å vise seg (men de er vell der fortsatt??)
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Read errors på CD-rom er en del av kopibeskyttelsen som er benyttet. Ikke noe å bry seg om så lenge du har valgt riktig datatype før du setter igang kopieringen av cd'en.
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 kan du ikke bare velge general protected cd? Nei, så enkelt er det ikke. Du vil kunne få problemer med å kopiere mange typer av kopibeskyttelser ved å bare velge "General Protected CD" Ved å velge riktig profil forteller du nemlig softwaren hvordan den skal håndtere data som tilsynelatende ikke leses av riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå