Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Jeg oppdaterte til Firefox 1.0.3 og da sluttet den å virke, får bare opp en blank side, det går greit å kjøre i safe mode, men jeg vil den skal virke 100% Hvordan får jeg den opp å gå igjen?
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Sikker på at brannmuren din ikke har blokkert Firefox?
RattleBattle Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Har ikke noe godt svar på det bortsett fra å gjøre det som anbefales: -Hvis ikke det allerede er gjort, avinstaller firefox og installer firefox 1.0.3. - Oppdaterer alle extensions.
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Hva mener du med blank side, altså at uansett hva du skriver i adressefeltet skjer det ingenting? Er det det du mener?
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 (endret) Nei, Når jeg sier blank så mener jeg blank! (sjekk bildet) Har Google som startside, men når jeg starter Firefox laster ikke startsiden! Det går heller ikke an å skrive noe som helst i adressefeltet, men det eneste som går an er å trykke på oppdateringsknappen *river meg i håret* Det er ikke brannmuren i som blokkerer, når jeg kjører i safe mode fungerer alt som normalt.. Endret 19. april 2005 av Vultur Gryphus
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Du, jeg installerte Firefox 1.0.3 på skolen i dag, da skjedde akkurat det samme. Jeg klarte ikke å gjøre noe jeg heller, men det gikk over etterhvert. Vet ikke helt hva som skjedde, men det hjelper ikke deg noe. Ville bare si det. Har du prøvd å restarte maskinen etter at du installerte, kan hjelpe det av og til.
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Jeg har sjekket instillingene og Google står som hjemmeside, kan ikke se noen andre feil, det er selvfølgelig mulig at jeg overser noe..
_Adler_ Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Har du prøvd å restarte maskinen for å se om det hjelper?
janfredrik Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Flere ganger.. Ser det slik ut i instillingene?
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Prøv og avinstaller, og installer på nytt igjen
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 (endret) Det har jeg gjort 4-5 ganger nå, men det hjelper ikke. Har prøvd å installere flere gamle versjoner på nytt, men det hjalp ikke det heller! Endret 19. april 2005 av Vultur Gryphus
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Ser ut til å være en vrien nøtt å knekke dette her..
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Prøv å fjern alle nøkler i registeret som tilhører firefox (CCleaner fikser det) etter at du har avinnstalert programmet. Derretter installerer du pånytt....
Legion Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 slett profilen, reinstaller firefox profilen finns her: c:\Documents and Settings\<bruker>\application data\Mozilla\Firefox\
_Adler_ Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hvis du prøver å slette register-nøkklene manuellt da: Run-->skriv "regedit", uten "-->Edit-->Find og skriv f.eks. Firefox. Så kan jeg også anbefale Regsupreme med det samme, det finner mange ubrukelig nøkkler, det skal jeg si deg! Har du ikke tilfeldigvis aktivert system restore, slikat du kan ta en "roll back"?
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 slett profilen, reinstaller firefox profilen finns her: c:\Documents and Settings\<bruker>\application data\Mozilla\Firefox\ YES! Genialt mann! Takker og bukker, problem solved! Takk!!
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Takker alle som har prøvd å hjelpe! Thanx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå