Bautastein Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 (endret) Etter å ha gjort Uldamanbossen med et par guildmembers, kom vi til det innerste rommet. Her spratt det opp en steinmann som fortalte en historie om "the Earthens". Den virket ganske radikal, med masse utropstegn og greier. Dessverre fikk jeg ikke tid til å lese dette, med masende guildmembers som heller ville tilbake for å hente noe vi hadde glemt. Jeg har ikke greid å finne igjen samtalen med denne steingubben senere. Noen som husker hva denne samtalen dreier seg om? Endret 19. april 2005 av Pinglebolle
Netforce Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Basically så skal du ta med deg noen sirkler til Uldum utenfor tanaris og så få totalt ca 10k xp på det...
Bautastein Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Basically så skal du ta med deg noen sirkler til Uldum utenfor tanaris og så få totalt ca 10k xp på det... Jepp. Jeg vet hva jeg skal gjøre. Jeg tenkte mer på historien som steinmannen forteller.
Bautastein Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 *bump* Ingen som vet? Nei da får jeg vel slenge meg inn i for/mot-ganking-diskusjonene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå