Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem tilbyr Cisco kurs?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvilket forum jeg skal poste i; dette så ut til å være det beste..

Leter etter firmaer som tilbyr kurs innen Cisco. Skulle helst ha begynt på et CI-ICND kurs i går :p

Har funnet disse:

- ajourit.no

- azlan.no

- glasspaper.no (samarbeider med Curruculum og Commaxx)

Er det andre? Første cisco kurs jeg fant (hos de over) starter 30.mai.. leter som sagt etter noe som helst starter før det...

Videoannonse
Annonse

har selv tatt ICND-kurs hos Visma tidligere ajourit i Trondheim. Synes kurset var veldig fint. Har jobbet litt med cisco utstyr tidligere. Skal etter sigende ta ccna om litt.

Hvis du ikke har tatt i en cisco-boks før eller rørt cli og er også litt usikker på osi-modell og tcp\ip. så kan det kanskje være lurt og tenke litt på INTRO-kurset. Det er selve basic kurset. Der gjennomgår du basic cli og nettverk.

Selv hoppet jeg lett over det. men det er en god del basic som er i INTRO kurset, som ICND kurset nesten krever.

Men er du god til og studere og kanskje har muligheten til og labbe litt på egen hånd, tror jeg ICND er tingen for deg.

Og når du har tatt dette så koster det ikke mer en ca 1500 spenn og ta ccna eksamen. dette kan taes hos et vilket som helst prometric senter. fks ajourit.

Å få papir på at du kan ting er ikke dumt.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...