mintman Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Hos meg står den trådløse routeren nede men jeg har Xboxen oppe i stua. Jeg trenger da et adapter slik at jeg kan koble Xboxen til det trådløse nettverket uten mye installering og tilpasninger(det vil si endringer i IP, etc). Når jeg kobler Xboxen med en vanlig krysset nettverkskabel til switchen, kommer jeg rett på nett. Slik vil jeg også at det skal være med Xboxen. Noen som har noen tips om adapter/trådløs mottaker jeg kan bruke som de har testet selv?
Uncle_Champ Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Noen som har noen tips om adapter/trådløs mottaker jeg kan bruke som de har testet selv? Jeg bruker D-link DWL-G810. Dette fungerer fint. Gjorde følgende. Kablet første dette adapteret direkte til en PC, slik at jeg fikk satt det opp riktig i forhold til mitt WLAN. Satte bl a fast IP-adresse. Deretter koblet jeg det ned og flyttet det til spillrommet. Koblet til Xboxen og satte manuell IP-adresse på denne via menyen, til en annen adresse i samme nett. Deretter var dette tut og kjør. Men - det er ikke mange parametre man skal justere på for at dette skjærer seg. Men normalt burde det gå greit.
mintman Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 Fant også denne: Belkin Noen som har denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå