richardchristy Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Jeg hadde tidligere et program som heter Intervideo Home Theater, det følgte med en HP maskin jeg har. Men da jeg formaterte, mistet jeg det seff, og ser at du må betale for å få det ned. Hva er det beste programmet til TVKort? Opptak, osv..
The Terminator Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 (endret) Dcsaler skal være det beste, men det funker ikke med alle kort og instillinger er litt kronglete. Ment for folk med litt peiling. www.dscaler.org EDIT: Det er gratis Endret 18. april 2005 av The Terminator
richardchristy Skrevet 18. april 2005 Forfatter Skrevet 18. april 2005 (endret) glem det. Endret 18. april 2005 av jorgen_veisdal
richardchristy Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Andre programmer? Har en trial av InterVideo, men lyden funker ikke!
The Terminator Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Vel... du har jo PowerVCR, iuVCR, Showshifter, ChrisTV osv osv osv. Vanskelig å gi noe råd hvis du ikke kommer med noe mer spesifikke behov osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå