futti Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Hvordan kan jeg lage sekundteller i Premiere? Var ikke så lett å finne via søkemotorer og lignende så jeg håper på svar her.
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Høyreklikk i bin'en - New Item - Universal Counting Leader
andm Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Tolker jeg ønsket ditt riktig, tror jeg ikke dette er mulig i programmet. Dette har vært tatt opp tidligere, og folk refererte da til videoklipp med sekundtellere du kunne lime inn i filmen.
Calm Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Har aldri gjort dette selv, men den telleren kalles ofte Time Code. Søk etter det i "Help" eller på nettet.
sletter bruker Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Har aldri gjort dette selv, men den telleren kalles ofte Time Code. Søk etter det i "Help" eller på nettet. Den heter uansett ikke Timecode, det er noe helt annet. Timecoden viser minutter/sekunder/frames i videoklippet, nødvendig til automatisk batch-capture og all avspilling osv..
Calm Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Har aldri gjort dette selv, men den telleren kalles ofte Time Code. Søk etter det i "Help" eller på nettet. Timecoden viser minutter/sekunder/frames i videoklippet... Trodde det var nettopp det han mente jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå