Gå til innhold

Test av Qtek S100

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg har overført nye mp3- filer til minnekortet kommer de ikke opp i "library" i windows media player. Jeg må gå via "file explorer" hver eneste gang jeg skal høre en sang. I "library" ligger gamle mp3- filer som jeg har slettet fra minnekortet. Nå har jeg fjernet de, men de nye filene kommer ikke opp der. Jeg overfører mp3- filer via minnekortleser. Noen som vet hva som er galt?

hehe.. fant ut hva som var galt. Glemte å trykke på "update library" :p

Skrevet (endret)

set as ringtone lar deg bruke mp3 som ringetone, samt wma

Legg filen i my documents og gå inn i fileexplorer og hold stylusen inne på programmet lenge. Da får du opp ett nytt valg på menyen etter installasjon som heter set as ringtone

Husk og ta en soft reset etter installasjonen!

EnglishMP3SetRingtone.CAB

Endret av Admin'c
Skrevet

hehe.. fant ut hva som var galt. Glemte å trykke på "update library" :p

ser du i programbiten av det jeg har skrevet ser du at pocketmusic er ett godt program til å spille av musikk, burde prøves!

Bra du løste det iallefall

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Har denne (eller S110 faktisk) på vei via NewPhone, og lurer bare på en liten sak.. Hvordan er det med lagringsplass? Hvor mye internt, og følger det med minnebrikke? evt. hvor stor?

-Krissa

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jeg får denne tlf imorgen, å lurte bare på litt hvor er det jeg kan laste ned alle de programmene du viser på første siden i testen?

Og hvor kan jeg laste ned spill til den? sånn som Age of Empire ?

Skrevet

Hvordan får jeg lagt det inn på Qteken da? når jeg kobler den i kommer det bare opp att den søker etter driver rutiner, men jeg finner ikke noen driver til den, så hvordan får jeg det over på S100?

Skrevet

Nå gir jeg rett og slett opp, jeg finner ikke noen eller Batterimonitor nedlastning, jeg fikk oppdatert den, men den har fortsatt ikke norsk T9, eller æøå..

noen som kan gi meg en direkte link og forklare hvordan jeg gjør dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...