M-J Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 serialen min funker ikke jeg kjøprte spillet orgianlt! må jeg begynne og lete etter en pirat serial som funker`?
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Nei, du må finne ut hvem mulig du kan gitt key din til. Og om du skal ha pirat key av cs, sier jeg lykke til.
Strategery Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Jeg har en kompis som også kjøpte Half-Life, men serialen var opptatt. Jeg anbefaler å levere det tilbake til butikken, hvis ikke det går, så er det bare å kjøpe ny. Teit at ikke serialen ikke har samsvar med cd'en.
M-J Skrevet 16. april 2005 Forfatter Skrevet 16. april 2005 faen så stygt kjøpte det ikke i norge er langt og dra til england og bytte det... huff må vel leite etter en pirat da!
Strategery Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 faen så stygt kjøpte det ikke i norge er langt og dra til england og bytte det... huff må vel leite etter en pirat da! En pirat finner du aldri, spar deg bryet. Kjøp ny. Jeg prøvde også å finne pirat, har vel letet i 3 år nå. Ingen Treff. Har kjøpt spillet nå da.
danilovic Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Er ikke noe problem å finne "pirat". Er bare å kjenne en som er lei av CS (er en del av dem).
Jarbra Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 (endret) Send en mail til Valve, hvor du legger ved bilder av selve CD-en og serialen du har kjøpt. Er fullt mulig de sender deg en ny - dette har skjedd med fler enn deg. Edit: + bilde av kvitteringen. Edit2: Du kan også ta en titt her! Endret 16. april 2005 av Jarbra
Overguard Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Skjedde med en kompis av meg. Han sendte en mail med bilde av kvitteringen til det firmaet han kjøpte det av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå