Devilspawn Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Ser altfor mange teite påstander om rogues her... Det er ikke bare rogues som ruller på alt, det er alle klasser, går helt ut på hvor sprengt spilleren er, og som flere har sagt om aggro, ser ikke helt noe problem der, faint er et fint skill som fungerer bra og warrior kan fortsatt taunte mobsa hvis det skulle gå i dass. Har man en god prest i teamet så er det ikke no problem å heale både warrior og rogue samtidig da de har den mass healing skillen som jeg ikke vet hva heter En god rogue som spilles bra er VELDIG bra å ha med i gruppa. Og det med du som ikke stoler på UD og NE rogues, jeg vil ikke akkurat si at det er noen forskjell på rasene, igjen så går det på spilleren bak skjermen...
Kim Roger Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Har man en god prest i teamet så er det ikke no problem å heale både warrior og rogue samtidig da de har den mass healing skillen som jeg ikke vet hva heter prayer of healing heter den, og den tar BARE 400 mana på rank1. den healer skarve 300hp. dette er ikke en spell du bruker når det er bare to stykker i gruppa som er under angrep. så jo det er et problem når du brenner av all manaen din fordi roguen drar aggro fra monsterene som tanken tanker.
VinterUlv Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 (endret) Synes det er bare tull her. Rogues kan være like bra å ha med som hvilken som helst annen damage-dealer klasse. Hvorfor sier jeg det? Jo, fordi jeg har nettopp kjørt gjennom hele Uldaman instansen med en 5-manns gruppe bestående av: 3 rogues, 1 druide, 1 warlock. ( I gjennomsnitt lå leveln på gruppa rundt 44-45) Healing fra druiden funka helt ok. Men vi brukte hovedsaklig greater og superior healing potions + greather healthstones. Null problem. Btw.. den siste bossen i uldaman var tøft laget. Endret 17. april 2005 av VinterUlv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå