stisom Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hei! Jeg lurer på om det er mulig å deaktivere NAT funkjsonen på Netopia ruteren som blir levert av Nextgentel, å fortsatt ha tilknytning til internett. Om dette er mulig så setter jeg pris på en howto på dette.
Iyon Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 let fram din gateway-ipadresse, det er ipadressen til routeren (pleier å være 10.0.0.1) skriv inn http://[din gateway-ip] i en webbrowser user: ngt pwd: ChkBid114 deretter skriver du inn ditt brukernavn og passord: brukernavn = P + [ditt kundenummer minus 10000] Eksempel: hvis brukernavn er 105078, blir det P95078 passordet vet kun du... du kommer nå inn i en enkel konfig-sak, hvor deaktiverer checkbox'en "NAT"
stisom Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 (endret) Det resulterte bare i at jeg mistet tilknytningen til internett. Jeg har prøvd dette før, bortsett fra at det var i telnet console. Det må da være en måte å kunne bruke netopia ruteren som et vanlig adsl modem! Dette begynner å gå meg mildt sagt på nervene.. Endret 14. april 2005 av stisom
CrZy_T Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Tipper det letteste er å enten sette pc'n din i dmz, eller forwarde alle porter til den pc.
stisom Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 Er det DMZ på Netopia 3351 ruteren da ? Har lett etter det men jeg finner det ikke noe sted i ruter oppsettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå